Trening og motivasjon

Ej e en av dei som lett mista motivasjon til å trene. Ej blir lei. Rett og slett. Ej syns det blir kjedelig. E ej aleine om det? Det går veldig opp og ned me ka ej syns e kjekt å gjere. Noken veke kan ej syns at styrketrening e heilt fantastisk meda ej ikkje takla det i det heile tatt noken veke ettepå. ej blir lei. Ej kan elska elipsemaskina en dag og ikkje klare å sjå på den neste dag.

Det ej he funne ut som faktisk funka på motivasjonen e å heile tida veriere. Ej variera muskelgruppe, øvelsa, måta å trene kondisjon på. Ej går kkje på spinning fleire gonga i veka i fleire veke. Då blir speinning oppbrukt og ej vil kanskje ikkje ha lyst til å spinne på kanskje tre veke. Ditte he gjort at ej aldri he klart å følle et spesifikt treningsprogram. Ej må gjere det ej he lyst til der og då. HE ej lyst til å trene arma 3 daga på rad so gjer ej det!

Det e også viktig for mej at ej trena kvar veke. Desto lenger tid det går mellom kvar treningsøkt desto lenger blir dørstikkmila. Går ej på trening minst 2 gonga i veka rekke ikkje dørstokkmila å bli so lang før ej trakka den ned i dritten igjen.

Ej bruka også andre motivasjonstips. Ej abonera på shapeup! Det e det luraste ej he gjort! Det bladet e so sjukt motiverande. Både til å vere akiv og til å ete sunt! Ette ej bynte å abonere på shapeup he ej lært fleire effektive øvelsa for heile kroppen samtidig som ej he blitt meir obs på ka mat som e bra. Det e litt meir tiltalande i et blad enn det e i lærebøkene. Det syns vertfall ej 🙂

Men den kanskje viktigaste motivasjonskilda for mej må vere det å ha noken å trene atme. Sette evig stor pris på når ho Silje spørr om ej e klar for ei hardcore styrkeøkt eller når ho Live lure på om ej he lyst å gå en tur. Det gjer alt so mykje lettare i tillegg til at det sosiale under treninga he en egenverdi. I tillegg vil en gjerne presse sej litt ekstra når det står noke å ser på ka du gjer. Når ej trena å aleine blir det lett til at ej juksa.

Alt ditte gjer a ej klare å holde motivasjonen til trening oppe. Vertfall mesteparten av tida! 🙂

Dinne lisje snospå kan ikkje få nok av å trene på elipsemaskina eller me sandvektene som vi he i stua 🙂

The big investment

Viss dokke vil ha treningstips vil ej anbefale å abonere på shapeup eller å gå inn på trening.no for gratis treningstips 🙂

-Mailinn

Advertisements
  1. Kommenter innlegget

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut / Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer no med Google+-kontoen din. Logg ut / Endre )

Koplar til %s

%d bloggarar likar dette: